18 Ocak 2013 Cuma

Bizim Nişanımıııız :)

Evet kendi nişanımda neler yaptığımı paylaşacağım demiştim, işte bizim nişan maceramızdan notlar...
Eğer sizin için de söz - nişan gibi bir organizasyon söz konusu ise iyi bir plan yapma zamanı gelmiş demektir. 
Biz ilk önce nasıl bir organizasyon yapacağımıza ve alışverişte neler alacağımıza karar verdik. 
Ardından başladık koşuşturmaya :) uzun bir zaman Eminönü'nün yollarını aşındırdık. Ben Eminönü'nde alışveriş yapmayı çok severim, sürprizlerle dolu bir yerdir...
Yalnız, Nişan alışverişinde damada ve geline alınacaklar için Eminönü'nü tercih edecek olanlar şuna dikkat ! Gideceğiniz her mağazada önünüze bir liste çıkarıyorlar bunların içinde bazıları gereksiz gibi görünüyor bana, alışverişte mühim olan kullanılacak olan ürünler tercih etmek...

Eminönü alışveriş için sık tercih edilen yerlerden biri ama ben oradan alışveriş yapmak istemiyorum diyenler için AVM ler de çok iyi bir alternatif olabilir. Size tavsiyem nişan için alacağınız ürünleri belirleyip indirim zamanlarını takip etmeniz :)
Sonuç olarak iç giyimden (gelin ve damat), kahve, çikolata, tepsi ve makasa kadar bütün ihtiyaçlarımızı Eminönü'nden aldık... 

Biz alışverişe nişanlımla birlikte gittik çok da eğlendik... Çikolata süslemesinden çiçek süslemesine kadar her şeye birlikte karar verdik, dolayısıyla nişan günü gelen özenle hazırlanmış kurdeleli bohçalarda ki hediyelerin hepsini alışveriş sırasında görmüştüm :)) Galiba çok konuştum, beni bıraksanız daha da anlatırım :)) Bu arada alışverişte aldıklarımız bir daha ki postta... ;)


2 yorum:

  1. Biz de nişanlımla yaptık çoğu şeyi, sürpriz evlilik teklifim, nişanım, kız isteme merasimim hepsini anlattım ve fotoğrafladım, bu heyecanı benimle yaşamak isterseniz bloguma beklerim.

    Hem yeni başladım blog yazmaya ilginizi ve desteğinizi de bekliyorum. Keyifli günler dilerim

    YanıtlaSil
  2. :) Her şey harika görünüyor, birlikte yapmak da çok eğlenceli
    Zevkle gelirim
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :) Yorumun için teşekkürler