11 Şubat 2013 Pazartesi

Nişan - Söz Elbiseleri

Yoğun çalışma temposundan dolayı biraz ayrı kaldık ama geldim :)
Nişan hazırlığı içinde olanlar bilir "Nişan Elbisesi" ana meselelerden biridir, ne renk olmalı ? Modeli nasıl olmalı ? Diktirmeli mi hazır mı almalı ? Nereden almalı nasıl almalı ;) Kısacası zordur elbise işi, ama hayallerindeki elbiseyi bulunca da güzeldir :)  Dilerim nişan hazırlığında olan herkes istediği gibi bir elbise bulur.
Her zaman söylüyorum,  o gün sizin gününüz tadını çıkarın :)

Bende sizin için biraz araştırma yaptım bakalım beğenecek misiniz bu modelleri





























Buarada ben ilk kez bir çekilişe katıldım :)) Harika bir kolye merak edenler ve katılmak isteyenler için tıktık

Yorumlarınızı bekliyorum :)

Sevgiler...




35 yorum:

  1. Hepsi harika modeller, bayıldım tüm elbiselere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım :)

      Sil
    2. çok güzeller de keşke birde nerde bulabiliriz bu elbiseleri diye yazmış olsaydınız dedim ben şahsen

      Sil
  2. balık modellere bayılıyorum brde sırt dekoltesine çok güzel seçimler bunlar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma, bende sırt dekoltesini çok seviyorum :) Gelinlikte de çok güzel duruyor :))

      Sil
  3. bende 10 gün önce aldım elbisemi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ne güzel Hayırlı olsun canım güle güle giyin insallah :)

      Sil
  4. Kısa modeller çok güzel ama uzun ve sırt dekolteliler daha uygun olacak gibi geliyo. .
    Ya ama ama yokk hepsi güzell :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Beğenmene çok sevindim insanın kafası karışıyo dimi :))

      Sil
  5. Hepsi birbirinden güzelmiş...

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herne kadar bizim nişan olalı çok olsa da, hepsini istiyorum bende ;)) elbisenin zararı olmaz ;)

      Sil
  6. hepsi cok güzel :) uzun olanlar ayri bir güzel ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Uzun abiyelerin yeri her zaman ayrıdır :)

      Sil
  7. WAAAAWW HEPSİ AYRI BİR GÜZEL GÖZ ALICI VE ŞIKMIŞ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Onlar gözümüzü alıyor bende onları almak istiyorum ;))

      Sil
  8. hepsi birbirinden güzel....
    söyleyecek söz bulamadım :)

    YanıtlaSil
  9. Bir an kendimi mağazada hissettim ve hayalimde hepsini denedim :) Ben siyah,uzun,hafif kuyruğu ve sırt dekoltesi olan elbiseye bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)Çok iyi yapmışsın, bakayım bence çok yakışmış ;)) beğenilmesine çok sevindim bende ayrı ayrı hepsini beğeniyorum :))

      Sil
  10. Ben sözümde günlük hayatımda bile giymediğim kadar sade bir elbise alıp herkesi şaşırtmıştım :))

    YanıtlaSil
  11. O kadar büyük bir sorun ki hemde nişan elbisesi seçmek :)
    Çok hoş modeller seçmişsin. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten öyle, zor mesele ne giyeceğine karar vermek
      Teşekkür ederim, beğenmene sevindim :))

      Sil
  12. Aman Allahım bunların hepsi harika... Ama ben bunların hiç birinin içine sığamam kiii...:(((
    Beyaz dantelli fırfırlı belden uzun etekli elbiseye bayıldım. Çok vintage duruyor...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef moda bize 0 beden olmayı dayatıyor :( ama her fiziğe göre elbise vardır...Beğenmene çok sevindim :))

      Sil
  13. Biz de arkadaşımın düğünü için hazırlıklara başlamıştık tam bu sıralar, fikir verdi paylaşımınız çok teşekkürler:)

    Sevgilerimle
    Sümeyra

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika :)) Fikir verebildiysem ne mutlu bana herzaman beklerim ;) Arkadaşına da bu güzel süreçte mutluluklar diliyorum, her şey gönlünüzce olsun, bende de sevgiler Sümeyra :)

      Sil
  14. hemen 2. sıradaki mavi elbise ne tatlıymış, yazı hatırlattı bana :)

    YanıtlaSil
  15. :)) Hemen yaz gelsin de giyelim bence bu cici elbiselerden, yazı çok seviyorum ben :)

    YanıtlaSil
  16. Hepsi çok guzel ama tabi fizik lazım :(

    YanıtlaSil
  17. Benim içinde heyecan dolu bir gündü. Tek tek resimleyerek Allahın emri peygamberi kavli ile başlayan geceyi büyük bir mutlulukla tamamladım.
    Ne giysem saçımı nasıl yaptırsam dertleri,ikram, nişan sepetlerim hepsini ben de blogum da anlattım.
    http://yenibirsoyadimoldu.blogspot.com/2013/02/kiz-isteme-merasimi.html
    http://yenibirsoyadimoldu.blogspot.com/2013/01/evlilik-teklifi-kiz-kulesi-ve-agva.html
    http://yenibirsoyadimoldu.blogspot.com/2013/02/dugun-davetiyesi.html

    http://yenibirsoyadimoldu.blogspot.com/2013/02/eyvah-evimin-dekorasyon-zamani-gelmis.html

    Misafirim olursanız çok sevinirim, yeni yeni yazmaya başladım bloga, yorum ve ilginizi canı gönülden bekliyorum.
    Keyifli günler dilerim...

    YanıtlaSil
  18. :) Çok güzel bir gün gerçekten insanın hayatında, darısı tüm sevenlerin başına misafirliği severim hemende gelirim :))

    YanıtlaSil
  19. söz nişan saç modelleri de var bence ilgi çekiçi ve güzel olmuş
    my net haber araştırması .

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :) Yorumun için teşekkürler