13 Mart 2013 Çarşamba

Saç Modelleri -1

Döndüğüme göre sabırsızlıkla yayınlanmayı bekleyen yazıları da paylaşmanın zamanı geldi demektir
Yaz yaklaştıkça düğünler nişanlar da artmaya başlar genelde, acaba ne giysem derdinden sonra saçımı nasıl yaptırsam soruları başlar
Saç modeline karar vermenizde giyeceğiniz elbisenin de söz hakkı büyük tabi 
Hele bu saç nişan&söz ya da düğün saçınızsa kararsızlık daha da artar :))
İşte benden size bir kaç fikir 



Ben bu yıl örgülü topuzları çok beğeniyorum, peki siz hangi modelleri beğendiniz?


















15 yorum:

  1. Ben ilk fotoğraftaki modeli beğendim hatta yakında bir davet vermeyi düşüyoruz böyle bir topuz yaptırabilirim:)

    YanıtlaSil
  2. ben modelleri çook beğendim :)
    blogunuz çok hoş keyifli :)
    banada beklerim takipleşmek dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çook teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için :)
    Hemen gelirim :) Misafir ağırlamayı da, misafir olmayı da çok severim :)

    YanıtlaSil
  4. karar vermesi gercekten zor,
    Blogun çok güzelmiş,
    Bana da beklerim,
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. :)) Çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için
    Takibe alıyorum, senide bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Takibindeyim,teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  7. Bende teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Tabi zevkle :) Sende beni takip edersen sevinirim

    YanıtlaSil
  9. İlk fotoğraftaki saç modeli favorim :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.,İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle benimde :) kendime gidecek yer arıyorum o saçı yaptırmak için ;)
    Ben de aldım takibe teşekkürler, hatta sayende bu saatte acıktım bile :))

    YanıtlaSil
  11. Hepsi güpgüzel fakat modelde saç rengi de çok önemli ;-)

    YanıtlaSil
  12. Çok haklısın sarı saçda güzel duran model koyu renk saçda güzel durmayabiliyor, model seçerken saç rengini göz önünde bulundurmakta fayda var :))

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten çok güzel modeller var bnada beklerim;) http://crazyhatos.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :) Yorumun için teşekkürler