3 Haziran 2013 Pazartesi

Gelin BABETLERİ :)


Düğün mevsimi çoktan açıldı, biz nişanlımla neredeyse her hafta sonu bir düğündeyiz :))
Bizim içinde tecrübe oluyo aslında, ben gittiğim düğünlerde, kına gecelerinde organizasyonda neler yapılmış, nelere dikkat edilmiş hemen onları incelemeye dalıyorum :)) Algıda seçicilik galiba :)
Tabi düğün denince de gözler kuğu gibi süzülen gelinlerin üzerinde oluyo malum :)
Tüm gün boyunca düğün koşturmacası içinde yüksek topuklarla durmak kolay değil, tedbir almakta fayda var :)
Ben kendi düğünümde bol bol oynamak istiyorum, o yüzden topuklu gelin ayakkabılarının yanında mutlaka birde babet alıcam
Bu arada babetler, uzun boylu olduğu için topuklu giymek istemeyen gelinlerin de bir numaralı tercihi, artık seçenekler de oldukça fazla :)
Hadi gelin beraber bakalım seçtiklerime












Nasıllar ? Var mı aralarında beğendikleriniz ?




5 yorum:

  1. bencede gelinlere babet sart cünkü o günün kurtaricisi olacaklar :D ben dantelliyi cok sevdim canim ama dantelli bulamamisdim malesef ankarada

    YanıtlaSil
  2. Evet çok ii düşünmüşsün bende foto çekimleri için eglenceli bir babet dügün içinde sade olanı kullanırım diye düşünüyorum :) 4. babet çok hoşuma gitti tabi gelinlege baglı bir kombinasyon olur.

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı kalp detayı olanını çok beğendim açıkçası sözlümle aynı boydayız o yüzden topuklu giyemicem pembe converse düşünüyordum babetlerde çok hoş görünüyorlar sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Ben babet giydim çokta rahat ettim, tavsiye ederim canım :)

    YanıtlaSil
  5. Düğünde babet giymek çok mantıklı :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :) Yorumun için teşekkürler