16 Mart 2014 Pazar

Ceyiz Alisverisleri...



Evlilik hazirliginda olanlar bilirler alinacaklar hic bitmez :)

Ozelliklede mutfak esyalarinda sinir yok bunu bunla uydururum, ay dur suda guzelmis sunuda alayim derkeeeen eve bir dunya alisveris torbasiyla donulur:)
Bende sizin gibi firsat buldukca indirimleri takip etmeye calisiyorum. Saklama kaplarinda takilmis durumdayim bu aralar, cogunuzunda bildigi gibi a 101e bir ugramadan gecmiyorum :)







Bu genis kapakli saklama kabi ablamin hediyesi :) 





Bunlarda kutahya porselen magazasindan aldiklarim...

Guzel yarinlar ve mutlu gunler diliyorum hepinize, Sevgiler ...


10 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini canım

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan inşallah :) A.101 çeyiz konusunda çok destekçi oluyor biz gelin adaylarına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah,
      Kesinlikle öyle bazen şaşırtıcı şeyler gelebiliyor, bende fırsat buldukça göz atıyorum :) Hepimiz aldıklarımızı güle güle kullanalım, insan kullanma zamanı yaklaştıkça heyecanlanıyor :)

      Sil
  3. güle güle kullanmayi nasip eder ins allahim.Bu ceyizler ve evin eksikleri bitmez :) bir sene olacak evleneli ve evin eksigi hala bitmedi :) ama cok keyifli oluyor alisveris degilmi

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde ne keyif :) sanırım bende evlendikten sonra almaya devam ederim bazı şeyleri de bilerek o döneme bırakıyorum :)

      Sil
  4. Merhaba
    Evlilik hazırlığı yorucu oluyor ama tatlı bir heyecan. Bu günlerinde değerini bilmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle tatlı güzel heyecanlar :)

      Sil
  5. Güle Güle kullan cnım hepsi birbirinden güzel :)

    Takipteyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sağol hemen gelirim :)

      Sil

Hoşgeldin :) Yorumun için teşekkürler