16 Temmuz 2013 Salı

Saklı Cennet - Panayır



Evet biraz uzun aralar verdim biliyorum :(
Elim pek gitmedi son zamanlarda klavyeye... Ülkemin hali bir taraftan, benim ruh halim bir taraftan...
İş yoğunluğunu hiç söylemiyorum...
Yazın ilk soluk alma macerasını da sizinle paylaşmak istedim, küçücük bir hafta sonu kaçamağı bizimkisi...
İşin ve İstanbulun bizi boğduğunu anladık ve düştük Panayır yollarına...
Geceyi sessizliğinden biraz korktuğumuz, ama bizi de bağrına basan kayın ağaçları arasındaki ormanda kamp yaparak geçirdik.

Panayır iskelesi Kırklareli'ne yakın bir yer İstanbula da yaklaşık 2 saat, hemen bulunduğumuz yerin karşısı da İğneada, bilenler bilir... Harika bir kumsal, sakin bir deniz, orman ve alabildiğine huzur...












Boşuna demedim saklı cennet diye, başka nerede hem plaj, hemde doğal hayat bir arada olabilir bilemiyorum, Panayır da her an gergin bakışlarıyla sizi ürküten bir manda sürüsüyle karşılaşabilirsiniz :)) Söylememiştin demeyin :))


8 yorum:

  1. yaz bitmeden bir kere daha bi yerlere kaçalım derken bu post harika oldu, hemde istanbula yakın..yalnız orada konaklayabileceğimiz yerler vardır değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, insanların kamp yaptıkları bir nokta var uzun süreli kalanlar var hatta, onun dışında burası son derece bakir bir yer olduğu için pansiyon veya motel tarzı bir yer yok maalesef

      Sil
  2. Off ya denizi çok özledim ben :(( Bu denizde yüzmek de ayrı bir keyiftir..Çok güzel kareler.İnsanın yüzesi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla fırsat yaratıp bir an önce görmeni tavsiye ederim, burası olmasa bile denizi olan bir yere gitmek gerek, manda yoğurdunu ve Kırklareli'nin peynirini mutlaka tatmalısın :)) Bir de bir börekçileri var meşhur sanırım Osmanlı börekti bide orası :))

      Sil
  3. Ne güzel ne iç açıcı kareler bunlar :)
    Sabah sabah içimi açtı :)

    Takipteyim
    Beklerim:)
    www.deniztamturk.com

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim, fotoğraf çekmek gizli tutkum, bana iyi gelir her zaman, Beğenmenize çok sevindim, içinizi açtıysam ne mutlu bana :))

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel bir yermiş, istanbula yakın böyle bir yer olduğunu hiç duymamıştım..

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :) Yorumun için teşekkürler