3 Kasım 2013 Pazar

Askerimiz Gidiyor...

Evet yine yokum buralarda sizi kamera arkasından izliyorum canım hiç kamera önüne çıkmak istemiyor, affedin...

Yol arkadaşımı askere uğurlama vakti geldi... Kaçırıyordum kendimi o zamanın düşüncesinden, yüzleşemediğim için de vakit gelip kapıyı çalınca zor oldu sizin anlayacağınız

Evet şükürler olsun çoğu şey bizim istediğimiz gibi gelişti kısa dönem olması yer açısından yakın olmamız falan, ama gelin görün ki içimdeki kaygılı ve üzgün kızı ikna etmeye yetmiyor işte


Güle güle git, güle güle gel Yol Arkadaşım...

İyi insanlar çıksın karşına...



16 yorum:

  1. Canim tez zamanda hayirli teskereler olsun insallah. Zaman su gibi akip kavustursun sizi hemencecik. Benim esim - ki o zamanlar sevgiliydik- askerdeyken ben de bir nevi askerlik yaptim. Gercekten zor ama bir o kadar da iliskiyi guclendiren bir donem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn Çok teşekkür ederim. Zor olacağını tahmin edebiliyorum haklısın, yaşayıp göreceğiz artık, çok sağol desteğin için canım

      Sil
  2. merhaba ne kadar zordur bilirim, biz de evlenmeden eşim askerliğini yapıp geldi bende sürekli gideceği gün hiç gelmeyecekmiş gibi davrandım ama yok saymakla olmuyor işte zor geliyor insana ama emin ol öyle geçip gidiyor ki, babam gitmeden önce otururken "5ay sonra burada bak geçti gitti bile diyeceğiz" demişti 5 ay hep onu düşündüm. sende bunu düşün Allah sağ salim kavuşmanızı nasip etsin inş. Hayırlı tezkereler şimdiden ;))

    bende beklerim http://pamuksekerblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zor geldi gerçekten de, sayılı gün çabuk geçer demişler yaşarken zor olacak ama bitince dediğin gibi geçip gitmiş diyeceğiz inşallah
      Çok teşekkür ediyorum iyi dileklerin için, amin diyorum, sağol

      Sil
  3. hayırlı tezkereler, göz açıp kapayıncaya kadar geçsin umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah çok çok teşekkür ederim

      Sil
  4. canımm Allah kavuştursun zor geçer bilirim ama geçip giderr bi bakmışssın kavuşmuşsunn Hayırlı tezkereler olsun şimdidenn

    YanıtlaSil
  5. Canım çok teşekkür ederim, sağol amin, Bende geçip gitti diyeceğim günleri iple çekeceğim artık

    YanıtlaSil
  6. Merhaba taze bir blogger olarak blogunuzu yeni keşfettim ve çok ilgimi çekti...Neden mi:) İkimizde nişanlıyız ve evlilik arifesinde hazırlıklar yapıyoruz :)
    Askerinizle de Allah bir an önce kavuştursun...Hayırlısıyla gittiği gibi hayırlısıyla gelsin inşallah...Ama bi bakmışsın hepsi geçip gitmiş,sevdiceğin yanında...Korkma o günler çok uzakta değil sadece biraz sabır...Sevgiyle kal
    Blogunu izlemeye aldım bana da beklerim:, gelirsen sevinirim :) egegelini.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel hem aramıza hemde bloguma hoşgeldin, benzer şeyleri yaşıyor ve paylaşıyor olmamıza çok sevindim insan kendinden birşeyler bulunca mutlu oluyor, güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Amin, bloguna geldim bile :) Samimi yorumuna da ayrıca teşekkür ederim bende de sevgiler

      Sil
  7. Merhaba. Oncelikle hayirli tezkereler. En azindan bir sure surecek ve sonra hic ayrilmayacaksiniz oyle dusun belki daha rahat eder icin. Esim asker ve surekli gorevlere gonderiliyor ( bazen 1 ay bazen 4 aya kadar cikiyo) Yani bildigin bir fiil asker yolu gozleyenlerdenim ve mesaim hic bitmeyecek :) o yuzden seni cok iyi anliyorum :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Allah tez zamanda kavuştursun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim tüm asker yolu bekleyenleri allah tez zamanda kavuştursun

      Sil
  9. Desteğiyle beni yalnız bırakmayan tüm dostlara ayrı ayrı teşekkür ederim sağolun

    YanıtlaSil

Hoşgeldin :) Yorumun için teşekkürler